24 Kasım 2010 Çarşamba

BOURJOİS MASKARA SETİ

 Bourjois' in ürünleri beni çok cezbediyor. Renkleri tasarımları şeker gibi. Peki böyle '' Al beni! '' diye bağıran ürünler almaya değer mi?

Fotoğraftaki seti yakın bir zamanda edindim, setin içinde bir adet siyah hacim veren maskara,bir göz makyajı düzeltici, birde  mavi ve yeşil renklerde kirpik boyama aplikatörü. Maskarayı uyguladıktan sonra isteğinize göre mavi veya yeşille kirpiklerinizi renklendiriyorsunuz. Fırçalı değil yani kirpiğe şekil falan vermiyor, sadece boyamak üzere tasarlanmış. Eğer renkli kirpiklerden hoşlanıyorsanız tavsiye ederim, oldukça güzeller ancak maskaraya oranla geç kuruyorlar.
 Göz makyajı düzelticisi ise şeffaf bir jel, göz kapağınıza buluşan maskarayı, yanlış fırça darbelerini makyajın geri kalan kısmını bozmadan kolayca düzeltebilmek için kullanışlı bir ürün.
 Son olarak maskaraya gelince hacim veren maskara diyor ama hacim verdiği falan yok  ancak kirpikleri tek tek ayırıp kıvırıyor. Diğer maskaraların aksine biraz daha kuru bir yapısı var. Önceden aldığım iki Bourjois maskara da öyleydi ben o grup ürünlerin öyle olduğunu düşünmüştüm ancak bundada gördüm ki yapısı aynı kurulukta.  Yapay duran kirpikler sevmeyenler ya da yoğun maskara sürmekten hoşlanmayanların memnun kalacağını düşünüyorum.
 Merak edenlere bu set Strawberry.net 'te 21 TL, kargo bedeli yok.
 

Hiç yorum yok:

 

afet-i devran. Design By: afet-i devran

fencing