17 Ekim 2010 Pazar

TEST EDİLDİ ONAYLANDI

Orijinal parfümlerin pahalılığından yakınıp sahte veya doldurma parfüm kullanan bay-bayan herkese duyurulur!!!
 Gözaltı kremlerime dünya para veriyorum, makyaja servet yatırdım diyen hemcinslerime tekrar tekrar duyurulur!!!


Çok uzun zamandır alışveriş yaptığım yurtdışı kaynaklı bir sitenin yakın çevremde hiç duyulmamış olduğunu görünce bilinmesi gerekli sitelerden olması gerektiğini düşünerek yazıyorum : '' strawberry.net'' bu sitede bir çok ünlü markanın makyaj ve cilt bakım ürünlerini, parfümlerini, şampuanlarını oldukça uygun fiyata sipariş edebiliyorsunuz. Acaba orijinal mi ? diye bir soru geldiyse aklınıza hemen cevaplıyorum : Evet kesinlikle öyle. Defalarca sipariş verdim ve gidip mağazalardaki uzmanlara gösterdim,sordum. Hatta clinique' in çatlak kremi için aynen şu diyalogları yaşadım: 
- Acaba bu orijinal mi, yurt dışından arkadaşları getirdi de kuzenim hamile o yüzden tereddüt etti.

( Evirip çevirildi iyice incelendi)

- Orijinal orijinal...

Ve buna benzer birkaç arkadaşımız getirdi senaryosu ile uzman görüşlerini de aldıktan sonra emin olduğumuzdan daha da emin olduk. :)

Siteden sipariş ettiğiniz makyaj ve cilt bakımı ürünlerine herhangi bir ulaşım bedeli ödemiyorsunuz, bu ürünler bir hafta içinde elinizde oluyor ancak parfüm siparişlerinizde sipariş toplamınızın %10' u kadar ulaşım ücreti ödüyorsunuz ve parfümün elinize ulaşması için 14-15 gün kadar beklemeniz gerekebiliyor. Ürünler adresinize teslim ediliyor, ödemeyiyse payball hesabınızla ya da kredi kartınızla yapabiliyorsunuz. Ben tüm alışverişlerimi kredi kartım ile yaptım ve herhangi bir sorun yaşamadım.

Site yeni yıl, sevgililer günü,anneler-babalar günü gibi özel günlerde ayrıca indirime gidiyor ve daha da uygun fiyatlara misler gibi kokup, barbie bebekler gibi görünebiliyorsunuz. Denemenizi tavsiye ederim. :)

                   
tr.StrawberryNet.com




                                    

Hiç yorum yok:

 

afet-i devran. Design By: afet-i devran

fencing